söndag 8 mars 2015

Make up store Wonder powder Sinai

Har varit sugen på detta wonder powder från Make up store riktigt länge nu men let's get real, jag har så mycket highlightes så det har inte känts som att jag behöver en till. Särskilt inte eftersom detta ligger på närmare 400 kr. 
Så hade Make up store månadens erbjudande där man bland annat kunde köpa dessa för 100 kr istället. Galet bra! Så jag passade på att köpa Sinai och Gobi, Gobi kommer i ett eget inlägg. 

Sinai är ett ljust löst puder med schyst glow, det har en neutral underton vilket kan vara svårt att hitta antingen är de kalla eller varma i tonen. Så denna har jag verkligen gillat. 



Man får mycket produkt i burken hela 11 gram får man. Så hade jag inte haft så många highlighters redan så hade jag köpt den för länge sen. 


Här ser ni en "heavy" swatch, jag har lagt på ordentligt så att ni ska kunna se undertonen och vilken färg den har. När man applicerar den på ansiktet blir den ju inte så vit utan ger bara ett snyggt glow. 
Jag är väldigt förtjust i denna och kommer helt klart att köpa en ny när denna är slut, vilket dock kan dröja ett tag med tanke på mängden produkt i burken. 

Love my new highlighter from Make up store. This is wonder powder in the color Sinai. It has a super pretty glow and a neutral undertone. You get a tone of product, 11 grams! Love this powder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!