tisdag 8 december 2015

Clinique Sonic System Nytt Massagehuvud i Rostfritt Stål

Jag har haft Sonic System från Clinique ett tag nu, i perioder ska jag erkänna att jag är lite dålig på att använda den. Men, nu har de släppt ett nytt huvud som masserar huden. Man kan använda den till att massera in serum eller kräm i huden.
Huvudet är i rostfritt stål och känns kall mot huden till en början. Jag tycker det är svalkande och skönt runt ögonen.
Jag använder den främst till att massera in oljeserum, lätt att köra runt med den om man har något som är lite oljigt. Jag kör den ungefär två-tre gånger, den stannar automatiskt efter 30 sekunder.
Jag tycker det är behagligt absolut men har inte använt den tillräckligt länge för att avgöra om den ger någon effekt. Jag vet ju att vanlig ansiktsmassage ger synlig effekt så detta borde också göra skillnad om man använder den regelbundet.
Huvudet finns i Cliniques webshop och kostar ca 225 kr.


Clinique Sonic System Massage Huvud

Been trying out this new massage head from Clinique a while, it's for their Sonic System. I like it, it feels nice and cooling on the skin. I use it to massage my oil serums in to my skin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!