måndag 28 december 2015

Exit Heat Deluxe Argan Oil

Heat Deluxe Argan Oil är en nyhet från Exit Haircare, jag har tidigare provat några av Exits produkter och gillat det jag provat. 
Det är som jag nämnde en nyhet och jag har tyvärr inte fått så mycket information om den. Den kommer i en glasflaska med pump och innehåller 100 ml. 
Den doftar fräscht, det är den bästa beskrivningen jag har tyvärr. 
Den är lite trögflytande men inte seg. Den gör håret mjukt och följsamt och den kortar torktiden en del när jag fönar håret. 
Det är inget extraordinärt men en bra hårolja i en snygg flaska.

Exit Heat Deluxe Argan Oil

Been trying out this new hair oil from Exit Haircare, it smells good and it makes my hair soft and smooth. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!