onsdag 9 december 2015

Smart förvaring för bomulls pads och tops

Jag köpte dessa två sist jag var på Gekås, jag bor ganska nära så det händer att jag åker dit när andan faller på. Dock var det galet mycket folk nu när jag var där vilket var mindre roligt. 
Men, jag såg dessa och tänkte att de är roligare att ha framme än att ha påsen med pads hängandes eller topsförpackningen som bara ligger och tar plats i badrumsskåpet. De här tar ju också plats men de är ju finare. 
Kostade mig ca 15 kr styck så inte alls farligt. Är osäker på vart man kan köpa dom annars, såg att Cocopanda har den för padsen i alla fall, för ca 70 kr. Den för tops vet jag inte vart man kan få tag i, allt finns ju på ebay. 

Mycket nöjd med mitt köp. Vad tycker ni? Är det bara en onödig grej?

Förvaring för tops och bomulls pads

Some new things for my cotton rounds and qtips. I think they're nice. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!