onsdag 2 december 2015

IsaDora Gel Polish Liquorice

Ok, jag har varit väldigt sen på bollen med att prova IsaDoras Gellack. Det har bara inte blivit av helt enkelt. 
Nu har jag dock fått möjlighet att prova några lack så här är första lacket. Liquorice är ett väldigt mörkt grått lack, jag tycker inte att det är så mörkt så man misstar det för svart men det är mörkt. 
Två lättlackade lager räckte för full täckning. Torkade snabbt med det tillhörande överlacket. Man använder inte något underlack ihop med dessa lack så det gjorde inte jag heller. Än så länge tycker jag bra om gellacken men vi får se hur det ser ut när jag haft det några dagar. 

Har ni provat IsaDoras gellack? Gillar ni dom?

IsaDora Gel Polish Liquorice
Trying out some gel polish from IsaDora this is the color Liquorice. Really nice color. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!