torsdag 5 mars 2015

CND Dandelion

Dandelion är ett lack ur CND's vårkollektion Flora & Fauna. Det är ett väldigt ljust persikofärgat lack med lite skimmer. Först var jag lite tveksam till vad jag tyckte om lacket men efter någon dag så började jag gilla det. Jag tror det är mina bleka händer som inte riktigt går ihop med lacket, hade jag haft lite färg tror jag det hade gjort sig mycket bättre. 
Två lager på bilden, lite VNL har jag, men det är inget jag stör mig på. Hela vårkollektionen ska finnas ute i butik nu. 
Vad tycker ni om lacket?


Wearing Dandelion from CND's spring collection Flora & Fauna. It's a nice light peach colored polish with some shimmer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!