måndag 16 mars 2015

The Body Shop Truly Deeply Madly

Jakten på det perfekta vardagsstiftet har för min del pågått väldigt länge. Jag vill inte att det ska vara för utmärkande på något sätt men ändå ge lite färg, då inte för stark färg heller. Nu tror jag äntligen att jag hittat det perfekta vardagsstiftet för mig. 
Det är Truly Deeply Madly från The Body Shop och är ett stift ur deras skirare kollektion. Så hylsan är silverfärgad med genomskinligt lock med en rosa TBS logga på. 




Här ovan ser ni en swatch av stiftet, det är en blandning av korall, rosa och nude. Väldigt snyggt och det ger precis lagom med färg i mitt tycke. Det har lite lite skimmer i sig men det ger snarare dimension till läpparna än att det ser frostigt ut. Det känns ganska återfuktande på läpparna, det är mjukt och behagligt. Men har jag torra läppar grundar jag med ett läppbalsam. Jag gillar detta massor. 

Found my perfect everyday lipstick! It's Truly Deeply Madly from The Body Shop. I've come to love this color a ton. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!