onsdag 25 mars 2015

Eye Candy från Viva la Diva

Viva la Diva har ju den senaste tiden släppt en hög med olika paletter, både för bryn och med ögonskuggor i. Den jag tänkte visa idag heter Eye Candy och innehåller 14 stycken ögonskuggor. 
Själva paletten är i papp och är ljusrosa med lite gulddetaljer på. En lite mindre spegel finns i locket. 



Som ni kan se så finns det både färgglada och neutrala skuggor. Så det går att variera looker väldigt mycket med denna. De svarta skuggorna är väldigt bra pigmenterade, den ena är helt matt och den andra innehåller silverfärgat glitter. 
Nedan har jag swatchat några av ögonskuggorna från paletten på bar hud. Överlag så är det bra pigment i alla skuggor, den med sämst pigment är den ljust lila skuggan näst längst till höger på den nedre bilden. 
Jag har för mig att paletten ligger runt 200 kr vilket är ett väldigt bra pris. Så jag tycker absolut att den är prisvärd. 



A good budget palette from Viva la Diva with a bunch of eye shadows most have great pigmentation. It's only a couple that doesn't turn out as vibrant as the others.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!