fredag 20 mars 2015

I Love ... Raspberry & Blackberry

Jag har inte prova något från I Love.. Men för någon vecka sedan så fick jag möjlighet att göra det så nu har jag provat Raspberry & Blackberry. De produkter jag har provat är en duschkräm och en body butter. 
Doften på duschkrämen är helt fantastisk, dock väldigt söt, den doftar godis. Och Doften på body buttret är lite mer syntetisk, men det doftar milkshake. 
Duschkrämen löddrar bra och känns inte nämnvärt uttorkande. Body buttret lämnar lite hinna efter sig på kroppen men återfuktar ok. 
Jag tror att detta är produkter som passar den lite yngre generationen som handen i handsken. 


I've tried these body products out, smells like candy. Great products for a good price. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!