tisdag 22 september 2015

IsaDora Rock & Romance 2015

Sedan några veckor finns IsaDoras höstkollektion Rock & Romance i butik. Jag har fått delar av kollektionen som jag tänkte vi skulle titta lite närmare på.

IsaDora Rock & Romance 2015
Det jag har hemma är tre av läppstiften, två av de ljusa och ett av de lite mörkare. Den sjukt snygga gröna skuggpaletten Urban Green, kajalpennan Dark Green och två av lacken.

IsaDora Urban Green
Här ser ni en närmare bild på skuggpaletten, hur snygg är inte denna? De senaste åren har jag verkligen gillat IsaDoras höstkollektioner och iår är inget undantag.

IsaDora Rock & Romance 2015
Här ser ni pennan och ögonskuggorna swatchade på bar hud. Samtliga har bra pigmentering och är enkla att applicera. Pennan är otroligt lättjobbad och glider på smidigt, man hinner sudda ut den om man är lite snabb för när den väl satt sig så sitter den. Vilket jag uppskattar då de flesta kajaler bara glider runt på mig. Skuggorna är verkligen jättesnygga, de är gröna men samtidigt väldigt neutrala, åh perfektion i mina ögon. 

IsaDora Rock & Romance
Här har jag swatchat läppstiften som jag har, en snabb swatch på armen bara. Nude Pink är ett matt läppstift, jag har inte provat något av IsaDoras matta läppstift så det ser jag fram emot hoppas att det funkar mot min hudton bara. Cool Cashmere är ett nude färgat läppstift som jag hoppas ska funka med min hudton också, till sist har vi Bohemian Rose som är ett bärigt höstigt stift. Jag brukar inte bära så mörka färger på läpparna men detta blir jag faktiskt riktigt sugen på. 
Jag har även två av lacken Urban Green och Dark Romance, Urban Green ser riktigt snyggt ut i flaskan så det kommer jag att lacka med så fort jag hinner. 

Jag gillar sommaren och värmen men samtidigt är det allt bra mysigt när höstkollektionerna börjar visa sig i butikerna och de tjocka stickade tröjorna kommer fram tillsammans med doftljusen. Ja det är något speciellt med hösten ändå. 

A quick swatch of the Rock & Romance collection from IsaDora. Really love this collection it's super fall-ish and I love all of these colors. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!