torsdag 17 september 2015

IsaDora Autumn Leaves

Nu i höst så släpper IsaDora två nya eye color bars, en i lite varmare färger Autumn Leaves som jag tänkte visa er idag. Den har som de tidigare eye color bars sex skuggor, blank svart plast dosa och en liten spegel i locket.


IsaDora Autumn Leaves
Skuggorna är rödbruna, något mellan guld och koppar och så hittar vi en lite mörkare brun samt två ljusa skuggor i.


IsaDora Autumn Leaves


IsaDora Autumn Leaves
Swatchen är gjord på bar hud. Jag tycker pigmenten i skuggorna är bra, de applicerade jämnt och fint. Skuggorna är ganska krämiga att jobba med trots att det är pressade puderskuggor. Jag gillar verkligen den här paletten. Den ska finnas ute i butik nu. 

Love this fall palette from IsaDora called Autumn Leaves. It has some super pretty earthy tones. It's such a gorgeous palette. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!