lördag 26 september 2015

Versace Crystal Noir

Crystal Noir från Versace är en doft jag varit och klämt och doftat på länge. Velat fram och tillbaka men nu äntligen är den min. Jag har inte riktigt kommit överens med de andra crystal dofterna, äger dock ingen utan har bara doftat på dom i butik. 
Men Crystal Noir passar mig perfekt, den är lite tyngre än de andra men jag skulle inte kalla den kryddig. Den innehåller bland annat gardenia, magnolia och amber. Jag tycker jag känner lite kokos i den också. 
Jag tänker på varma stranddagar när jag doftar på den, helt fantastisk. Hållbarheten på min hud är bra, den sitter i 7-8 timmar på mig. 
En flaska på 30 ml blir din för ca 455 kr.

Versace Crystal Noir


Versace Crystal Noir
Love the Versace Crystal Noir, finally it's mine. Been loving this since I got it. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!