söndag 4 oktober 2015

Depend 7Day Verry Berry

Ett av lacken från 7Day serien hos Depend är Verry Berry, ett bärigt lack. Jag tycker det är lite svårt att beskriva färgen på lacket, det är ju inte rött och inte rosa. Det är bärigt helt enkelt. 
Jag gillar färgen massor, jag som inte känner mig helt bekväm i rött tycker att den här typen av färg är mycket bättre. Den är inte så skarp som rött kan bli ibland. 
Två lager på bilden, ihop med tillhörande under och överlack så torkade det på ungefär fem minuter.

Depend 7Day Verry Berry
Verry Berry from Depend's 7day range, from the fall collection. Love this color. And so easy to apply and it dries in about five minutes. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!