fredag 9 oktober 2015

Viva La Diva Dream Cheek Palette

Nyligen så släppte Viva la Diva en liten palette för kinder med sex stycken rouge och highlighters. Paletten heter Dream Cheek och innehåller både varma och kalla färger.

Viva La Diva Dream Cheek
Förpackningen är så himla fin, verkligen söt. Förpackningen är i hård kartong och i locket finns en ganska stor spegel.


Viva La Diva Dream Cheek

Viva La Diva Dream Cheek
Här ser ni de sex nyanserna. Den övre raden har tre kalla färger och den undre har tre varma. De två highlighterna är skimriga och de fyra rougen är matta. De två highlighterna är mjuka och glider på huden jämnt och fint. Samtliga rouge känns pudriga när jag swatchade dom men när man applicerar dom på kinderna så blir de jämna och fina.

Sparkling Highlighter, Spring Break, Rosy Cheek, Golden Highlighter, Sunday Walk, Sunny Day
Här ser ni en swatch på handen, på bar hud. Jag trodde jag hade mer plats på handen än vad jag hade, därav den lite knepiga swatchen längst ut. 
Jag gillar att man har både varma och kalla färger, Sunny Day fungerar säkert som bronzer på de med lite ljusare hudton. Så för att vara så liten och inte så dyr så tycker jag det är en väldigt fin liten palette och prisvärd. 

Har inte helt koll på priset men jag har för mig att det ligger på ca 159 kr. 

New cheek palette from Swedish brand Viva La Diva. Three warm colors and three cool colors. Four blushes and two highlighters. Really like this palette. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!