tisdag 13 december 2011

Maria Åkerberg Moulding cream

Detta är en cream som används till att forma ditt hår. Den förtjockar håret, gör det mer fylligt och ökar texturen. Passar både lockigt och rakt hår. Moulding cream gör håret hållbart, mjukt och ger även lite glans.
Detta är vad som Maria Åkerberg skriver om produkten.

Jag tycker att det funkar bra att forma mitt korta hår, jag har varken spikrakt eller lockigt hår, någonstans mitt emellan men mer rakt. Någon glans har jag inte lagt märke till, vilket jag uppskattar då jag tycker det lätt ser flottigt ut om en moulding cream ger glans. Det är lätt att tvätta ur. Min sambo har kort hår med mer svår stylade lockar och det funkar inte riktigt lika bra på honom, blir ingen riktig styrsel på håret. Så har du en kort frisyr som inte är så svår stylad så funkar denna bra skulle jag tro. Doften är aningen kryddig, kunde varit lite mildare enligt mitt tycke. Men en helt ok moulding cream. Kostar ca 145:- hos salonger som säljer Maria Åkerberg. Produkten är helt ekologisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!