onsdag 21 december 2011

Recension Max Factor Masterpiece waterproof


DAgs att recensera min mascara tänkte jag. Det är Masterpiece waterproof från Max Factor den ligger strax under 200:- och finns på bla. Kicks, Åhléns, även vissa ICA Maxi

Den har en gummiborste som är väldigt enkel och smidig att applicera med, den förlänger fransarna hyffsat bra. Och det jag tycker är bäst med vattenfasta mascaror, böjen på fransarna håller hela dagen. Den är bra vattenfast också, börjar man däremot att gnugga så känns det som den sliter rätt mycket på fransarna dock. Men helst klart en superbra mascara att ha till vardags, den ger inte särskilt mycket voluým men litegrann.
Kan absolut tänka mig att köpa denna igen.
(Ni får ursäkta mina nyplockade ögonbryn, därav de röda prickarna :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!