måndag 19 december 2011

Shoppat

Har shoppat lite nya lack och en ögonskugge palette från omtalade IDUN minerals.
Detta är paletten som heter Brunkulla och går i neutrala färger. 199:- på Apoteket
Så köpte jag två stycken nagellack men det var svårt att på bra bilder på dom i flaskan så detta är den som blev någorlunda, ni får se dom i NOTD vid senare tillfälle. Detta lacket heter In the Dark och det som inte kom med på bild heter Purple like me. Båda kommer från Claudia och jag betalade ca 10:- styck.


Här är swatches på skuggorna, de med skimmer i var väldigt mjuka och bra pigmenterade. Den mattare mörka bruna var däremot lite torrare i formulan så den är nog lite mera svårjobbad än de andra. Detta är helt klart en palette värd sitt pris, vilket för övrigt inte är alls dyrt om ni frågar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!