tisdag 12 juni 2012

Shopping

Var en sväng förbi Gekås, egentligen av helt andra anledningar, och jag lyckas av någon anledning alltid hitta lite skönhetsfynd. Detta är de senaste i raden. Båda Depend lacken är från sommarkollektionen om jag inte minns fel.
 Fen nagellack, ett från WetnWild, två från Kubiss och två från Depend. Så en Ögonskuggstrio från WetnWild.
 Knock on Wood palette från WetnWild
 Browbone Color
 Crease color
 Eyelid color, som liknar Mac Cranberry en aning.
 Här är den swatchad brevid Mac Cranberry, WnW överst och Mac underst.
 WetnWild Fast dry Party of five Glitters
 Kubiss no 71
 Kubiss no 74
 Depend no 305
Depend no 313

Jag betalade inte ens 100:- för allt detta, man kan verkligen göra fynd på Gekås! Har ni hittat något spännande om ni varit där? Brukar ni åka dit ibland?

3 kommentarer:

  1. Depends 313 är verkligen fantastiskt :D

    SvaraRadera
  2. Hittade en as bra bodybutter där en gång som bara kosta 15 kr, i butik gick den på närmare hundralappen så då kände jag mig nöjd :D

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!