torsdag 14 november 2013

Essie The Lace Is On

Här har vi ännu ett av lacken ur Essie's höstkollektion, The Lace Is On är ett rödlila lack med lite skimmer. Jag trodde att det skulle bli väldigt frostigt på naglarna men det blev det inte, jag gillar det väldigt mycket mer än jag trodde. Sådant är alltid kul, när man provar något man inte tror man kommer gilla så gillar man det massor.

Lacket var lätt att applicera och jag har två lager på bilderna. Jag lyckades visst göra ett litet jack i pekfingret man det var jag som var klumpig. Den övre bilden är utan blixt och den nedre är med blixt, lacket ser ganska olika ut i olika ljus som ni kan se.

Torktiden på lacket var bra och jag använde OPI Nail Envy som underlack och CND Weekly top coat som överlack.



Here's another Essie fall polish, The Lace Is On. This is a redish purple color with some shimmer in it. I didn't think that I'd care for this one but I really like this. This is very pretty and looks good with my skin tone.

2 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!