tisdag 12 november 2013

Glossybox Oktober

Så, här har vi glossyboxen som kom i Oktober temat för boxen är Fall into beauty. Den är klart bättre än den från September och det är egentligen bara en produkt som jag är skeptisk till.

Kerastase saltvattenspray, hade passat bättre i en av sommarens boxar. Men, jag gillar Kerastase så jag tror jag kommer gilla den.

Sheer Cover Lip to lid highlighter ser ut att vara en highlighter av den varmare guldfärgade sorten. Jag tror jag kommer gilla den här med. Har aldrig provat något från Sheer Cover så det blir intressant att testa.

Elisabeth Arden Optimizing skin serum. Ska ge ökad lyster, jämna ut hudtonen och göra fina linjer mindre synliga. Hoppas den funkar.

Oceane make up remover pen. Idén är bra men att det står flammable på gör att jag inte riktigt tror att jag ens kommer använda den. Särskilt inte runt ögonen eller runt munnen, vilket vad jag förstår är tänkta områden för produkten.

Garnier 5 second Perfect Blur, en primer för ansiktet innan make up. Den här har jag läst flera positiva saker om så det ska bli kul att prova den.

Är ni nöjda med era boxar från Oktober?


Here's what I got in my glossybox from October: Saltwater spray from Kerastase, Sheer Cover highlighter, skin serum from Elisabeth Arden, Oeane make up remover pen and a face primer from Garnier.
I'm exited to try everything except the make up remover pen cause it says flammable on it, which is odd when you're supposed to use it around the eyes...


2 kommentarer:

  1. Ja det ser ut som en riktigt bra box, jag är nyfiken på primern från Garnier, den har jag läst en del bra om. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo den var bra faktiskt :) Ska bli spännande att se om primern är så bra som jag hört :)

      Radera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!