fredag 29 november 2013

OPI Underneath the Mistletoe

Underneath the Mistletoe är ytterliggare ett lack ur OPI's julkollektion i samarbete med Mariah Carey. Lacket är av jellyfinish med silverskimmer, som ser rött ut på grund av jelly-formulan, och får mig att tänka på sylt. Det är så himla snyggt. Det har den perfekta röda nyansen, jag brukar inte gilla rött så mycket. Flera kommenterade att de tyckte lacket var snyggt.
Jag har två lager på bilden och jag tyckte det räckte, nu har jag ju ingen direkt längd på naglarna så har du längre naglar kan det nog behövas tre lager. Men jag upplevde täckningen som bra och torkade snabbt gjorde det också. Trots skimret/glittret var det förvånansvärt enkelt att ta bort, jag trodde det skulle vara mycket värre än vad det var.
Underneath the Mistletoe gjorde mig positivt överraskad så detta kommer bäras fler gånger!
Hela kollektionen ska finnas ute i butik och lacken kostar ca 150 kr styck.
                             

                            

Underneath the Mistletoe from OPI's christmas collection is the most gorgeous red color I've seen in a long time!

4 kommentarer:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!