söndag 3 november 2013

Recension L'Occitane Almond Shower Oil

Almond Shower Oil är en av L'Occitanes populärare produkter och efter att ha provat den en tid nu så förstår jag verkligen varför. När oljan kommer i kontakt med vatten så blir den först lite mjölkig, efter att ha tvålat en liten stund så blir det ett härligt lödder. Den känns också väldigt mjukgörande på huden och doften ska vi inte prata om, hur god som helst. Jag upplever den som varm och krämig i doften.

Jag kan verkligen rekommendera denna duscholja, den är lite dyrare men det är den värd.
Kostar ca 190 kr / 250 ml, 295 kr / 500 ml.


This shower oil from L'Occitane is moisturizing on the skin and lathers up well. The scent is very warm and cozy. I really love this. I can see why it's so popular.

2 kommentarer:

  1. Denna är jag rysligt nyfiken på, jag älskar både mandel och olja, det kan ju inte bli fel ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!