lördag 17 oktober 2015

HMs nya smink

Precis som många andra har jag varit nyfiken på HMs nya sminkserie, precis när den lanserades så köpte jag två nagellack. Jag har provat en av dom på naglarna, det kan ni se här, det andra har jag lackat tånaglarna med. Och båda dom två var enkla att lacka med. Borsten är lagom bred, inte för smal och inte för bred.
Nu köpte jag två av single ögonskuggorna och ett till nagellack. Så jag tänkte visa dom i detta inlägget.

High Impact Eyeshadow, Nagellack

HM High Impact Eyeshadow
Förpackningarna på ögonskuggorna är fina, guldfärgat lock och undersidan är cremefärgad. Dock känns de väldigt lätta och plastiga.


HM High Impact Eyeshadow
De två skuggorna jag köpte visade sig vara väldigt lika varandra. Men, de är fina. 

HM High Impact Eyeshadow Chin Chin

HM High Impact Eyeshadow Paradise Lost


HM High Impact Eyeshadow Chin Chin & Paradise Lost Swatch
Här ser ni dom swatchade på bar hud. De har väldigt bra med pigment och glider på jämnt och fint. Dessa har ju frost finish, jag har inte provat några av dom matta skuggorna så kan inte säga om alla är lika bra. Men de här är jag verkligen imponerad av. Den ena är lite mer rosa än den andra, annars är de väldigt lika så man behöver inte båda dessa. 
Ögonskuggorna kostar 59,90 kr styck.

HM Nail Polish, Go-To Greige, Rock Oyster, Precious
Nagellacken kommer i en rund flaska med vit kork. De två som jag provat är de med skimmer i, de täckte gott och väl med två lager. Torkade snabbt och hade bra hållbarhet. Jag hade de på mig under min semester i USA så de fick stå ut med en del.


HM Nail Polish Go-To Greige
HM Nail Polish Precious

HM Nail Polish Rock Oyster
Det jag har provat har haft bra kvalitet, inga jubel över färgerna på nagellacken kanske men för 49,90 kr så är de väldigt bra. Har man inte någon färg sedan innan och funderar på att köpa så är det helt klart värt det. Jag kommer kolla in både fler lack och ögonskuggor. 
Har lagt upp en video med produkterna om ni vill se så klicka här.

Swatching and some close pictures of the new beauty range from HM. This is some nail polishes and eyeshadows. Really impressed with these. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!