tisdag 13 oktober 2015

OPI Starlight Manikyr

För några veckor sedan var jag på lanserings eventet för OPIs julkollektion Starlight. På plats kunde man få sina naglar lackade så jag passade på. Alltid roligt att få dom tillfixade. 
Det blev en kombination av det lätt strukturerade guldaktiga lacket Comet Closer och det klarröda Love is in My Cards. Det blev lite marble och en hälften hälften nagel. Blev helt ok, även fast jag inte är kompis med strukturen på lacket. Jag trodde först att det var bubblor i överlacket men isåg sedan att det faktiskt var struktur i det guldiga..

OPI Starlight Comet Closer, Love is in My Cards
A mani with Comet Closer and Love is in My Cards from the OPI Starlight holiday collection. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!