torsdag 11 april 2013

Glossybox Mars 2013

Denna månaden tog det lite längre för min box att landa i brevlådan, jag fick den en bit in i april. Och jag har inte riktigt haft tid att blogga om den förrän nu, men bättre sent än aldrig eller hur?
Temat för månadens box var "The red carpet" och innehöll produkter med focus på rödamattan moments. Det jag fick i min box var:
The body shop Vitamin E dag och nattkräm i reseförpackning 125 kr-175 kr för 50 ml
Trind nailrepair nagelstärkare i liten förpackning 129 kr för 9 ml
Smilelab teeth whitening strips sensitive 3 st, 15 st kostar 499 kr
DaVinci cosmetics mineral ögonskugga i färgen Dejavous 169 kr
Jelly pong pong 2 in 1 shadow och eyeliner, svart, 109 kr

Jag är nöjd med min box men har sett att andra bla har fått BareMinerals och Decleor vilket jag gärna sett i min box också. Så hade jag ju hellre fått en sån där tjock läppmojs penna än en eyeliner då jag använder svart så sällan. Men överlag nöjd med boxen.
Vad fick ni i era boxar?


March glossybox is here and I got some skincare from The body shop, teeth whitening strips, nail strengthener, a mineral eyeshadow and a 2 in 1 eyeliner and shadow in the color black.
Overaal happy with my box this month, allthow some people got better items. But still happy over my box. Something you whant a closer look at?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!