tisdag 19 november 2013

The Body Shop Julens Lip Balm

Julens dofter hos The Body Shop är ju som bekant, vid det här laget, samma som förra året; Vanilla Bliss, Cranberry Joy och Ginger Sparkle. Det finns ett läppbalsam i en av varje doft. 
Läppbalsamen är utformade som en liten svamp och själva produkten är formad som en boll, fast halv. Väldigt användar-vänligt!
Jag har en av varje, jag fick Ginger Sparkle i utskicket som de gjorde, men eftersom de skänker 10 kr för varje såld lip balm till välgörenhet och att jag gillar dom så köpte jag en av de två andra dofterna med. De kostar 65 kr styck.
Perfekt att ha i jackan och vid sängen.

Läppbalsamen ger inte ifrån sig någon färg alls, de innehåller ett väldigt fint fint skimmer, vilket man får lite av på läpparna. Men det varken känns eller syns, det syns lite lite om man tittar noga under spotlights. De återfuktar bra och känns sköna på läpparna. Stort plus att man bidrar till något bra när man köper en också!

Jag gillar! Min favorit av dom tre är Vanilla Bliss.

Har ni skaffat någon av dom? Vilken är er favorit?



Here's The Body Shop's lip balm from their christmas collection. They look like little mushrooms, so cute. They are very moisturizing and feels good on the lips. I have one in my jacket and one at the side of my bed. Love these!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!