fredag 20 december 2013

OPI Cutie Little Vixen

Idag har jag ett av OPI's jullack att visa er, det är Cutie Little Vixen. Det är ett vinrött lack med skimmer i, lacket har ett fint djup, jag kan dock tycka att det känns mera höstligt än juligt.. Men det är himlans fint och jag trivs väldigt bra i den här färgen.

Två lager lack på bilden och torktiden var bra. Jag använde OPI Nail Envy som baslack och Weekly top coat som överlack.

                               

Thisis Cutie Little Vixen from OPI's holidays collection. A burgundy color with some shimmer in it. I really enjoy this color, it has some depth to it. Pretty don't you think?

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!