torsdag 17 april 2014

Yves Rocher Cerisier En Fleurs

Denna EdT från Yves Rocher doftar underbart friskt av körsbärsblommor. Den doftar grönt och känns helrätt nu i vår.

Den har kommit att bli en favorit hos mig den senaste tiden, den doftar gott och flaskan är enkel och stilren. Hållbarheten är inte den allra bästa men en 4 timmar sitter den kvar på min hud. 2014 är den här doften lika med vår för mig.
En flaska på 100 ml kostar 159 kr på Yves Rocher's hemsida.

Vilken är er favoritparfym i vår?


My favorite perfume at the moment. A cherry blossom scent from Yves Rocher, this is spring in a little bottle I tell ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!