tisdag 15 april 2014

Pür Minerals Hot Rocks

Hot Rocks från Pür Minerals är ett färgat puder som är pressat till att se ut som små stenar, jätte söta. De kan användas som de är eller så kan man krossa dom om man vill det. De ger en vacker lyster och en flerdimensionell glöd till ansiktet.
Just Hot Rocks är rosa i färgen och passar antingen som rouge eller highlighter beroende på hur ljus eller mörk man är i hyn.




Såhär ser de små stenarna ut. Jag gör så att jag doppar min borste direkt på dom och plockar upp produkt på det sättet. Jag tycker de är så fina som de är så jag vill inte förstöra dom.


Här ser ni en swatch på bar hud. Jag använder dessa som rouge, men struntar i att applicera highlighter då det är så pass mycket lyster i dom ändå. Sedan jag fick hem dessa för drygt en månad sedan har jag inte använt något annat rouge. Jag gillar dom alltså väldigt mycket. Det går fort och det blir snyggt och jag slipper applicera highlighter. 
Jag är sugen på deras Lava Rocks också, tror de är jättesnygga.
Hot Rocks finns bland annat hos Eleven och kostar ca 295 kr.

Har ni provat dessa? Gillar ni dom?

Swatching Hot Rocks from Pür Minerals, I have really been loving these for the past month. Super easy to apply and it looks so good as blush.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!