tisdag 22 april 2014

Burt's Bees Lip balm Blueberry & Dark Chocolate

Burt's Bees kommer med en ny doft/smak på deras populära läppbalsam, Blueberry & chocolate. Läppbalsamet är 100% naturligt och innehåller fröolja från blåbär, kakaosmör, bivax och kakaopulver. Tack vare dessa ingredienser så innehåller läppbalsamet massor med antioxidanter och vitaminer. 


Jag älskar dessa läppbalsam sedan tidigare och har några olika varianter. Jag tycker att de återfuktar läpparna bra och håller dom mjuka och smidiga, detta är inget undantag. Jag tycker att det doftar betydligt mer choklad än blåbär, men blåbärsdoften finns där också inte lika tydlig dock. 
Jag gillar detta väldigt mycket, lika mycket som de andra läppbalsamen jag har från märket. Priset liggen på 39 kr, mycket bra pris för ett naturligt och vårdande läppbalsam.

Just detta med blåbär och choklad kommer finnas i butik från och med 1:a Maj. 

A new scent of lip balm from Burt's Bees Blueberry & Chocolate. Lovely scent, it smells a bit more of chocolate than blueberry though. But if you lika chocolate you will love this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!