torsdag 27 november 2014

Julklappstips till honom

Nu börjar december närma sig och julen är snart här. Jag tänkte ge lite tips på skönhetsrelaterade julklappar och börjar med en för honom. 

Cleans doft Shower Fresh är verkligen hur god som helst, dock inte så kryddig utan i början känner man citrus och sedan går den över till en lite träigare doft. Jag är störtförtjust i denna på min sambo. Finns i 30 och 60 ml och kostar 425 och 575 kr. Finns bland annat på Kicks. 

Har ni några bra julklappstips så dela gärna med er. 


Shower Fresh from Clean, for men, would make a nice gift for someone that you care about. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!