söndag 4 januari 2015

Essie Tuck in my tux

Essies julkollektion det här året gick lite utanför ramen när det gäller jul lack, enligt min mening det vill säga.
Den innehåller några ljusa lack, några mer åt korall. Himla fina lack alla sex. Idag tänkte jag visa er ett av dom, mjukt vita Tuck in my tux. 
Det är inte ett kritvitt lack i mina ögon, utan mer en wash of white. Som ni ser på bilden är det inte helt täckande vilket gör att det inte blir tippex effekt av lacket. 
Två lager lack på bilden, vilket jag nöjde mig med. Detta är jag väldigt förtjust i och kommer bära detta under våren med. Så snyggt.

Har ni hittat någon favorit från Essies jul kollektion? Vilken i så fall?



Essie's Tuck in my tux from the holiday collection. Love how this is white without being stark white. Gives such a soft feeling. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!