torsdag 8 januari 2015

Loreal Nail polish Blake Lively

Loreal har släppt en liten kollektion med tre läppstift och tre matchande nagellack. Den består av tre kändisars perfekta nyans av rött. Idag tänkte jag visa er Blake Lively's variant av nagellack. 
Lacket skiljer sig en hel del från läppstiftet, som har en ganska kall röd ton. Lacket går istället mot lila, det är jättesnyggt.
Jag tyckte det var enkelt att lacka med, borsten är av det bredare slaget och jag tycker den är lätthanterlig. Två lager för full täckning och med ett överlack på så blir det supershiny. 




Loreal has made a small collection, at least in sweden it's small, with three celebrities perfect red in both lipstick and nail polishes. I have Blake Lively's nail polish to show you today. It's not a match to the lipstick, which is cold red, it's a deep plum that's absolutely stunning. Love the shade. With a top coat it's super shiny too. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!