fredag 30 januari 2015

The Body Shop Colour Euphoria Nail Polish

Våren hos The Body Shop går i färgglada toner. De släpper lite nya sminkprodukter i serie de kallar Colour Euphoria, i den finner vi tre nya nyanser på nagellack. Ett blått, ett gult och ett aprikosfärgat. 
Jag har provat några av deras nya lacker och gillat dom, hoppas att dessa tre har bra formula. 

Mad About Blue, A Sunny Affair, Apricot Kiss

Jag blir sugen på att lacka tånaglarna med det blå lacket och det aprikosfärgade måste jag måla fingernaglarna med snarast. Det gula har lite skimmer i sig medan de andra två är rena krämlack. Visst blir man sugen på vår när man tittar på dessa? 
Lacken ska finnas ute i butik nu och kostar ca 95 kr styck. 

With the  spring collection Colour Euphoria, The Body Shop launches three new nail polish colors. A blue, a yellow and a apricot one. I really want the blue one on my toes and the apricot one on my fingers. I hope that the formulation and application on these colors are as good as the other ones I've tried from The Body Shop nail polish range. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!