fredag 23 januari 2015

Rouge Louboutin & Minx

När jag var på Daisy Beauty Expo så kunde man få naglarna fixade och jag valde att få dom lackade med Louboutin's klassiska röda och en guldfärgad minx som accent nagel. 
Idag tänkte jag visa er hur det blev. Jag var väldigt nöjd över resultatet, jag som vanligtvis inte känner mig så bekväm i rött tyckte om det massor. Och minxen var ju super, satt som berget, manikyren åkte av efter en och en halv vecka och då var den fortfarande helt ok. Minxen hade lossat lite i kanterna men satt som berget på resten av nageln. 

Så, jag hade lätt kunnat tänka mig skaffa en flaska Rouge Louboutin. 


Loved my mani with Rouge Louboutin and gold minx. I'm not a huge fan of red but this one I really liked. 

1 kommentar:

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!