lördag 14 juli 2012

ELF beställning

Då ELF hade en 50% på allt rea så passade jag på att lägga en beställning. Jag har beställt därifrån innan men det har inte blivit av den senaste tiden men nu när de hade så bra erbjudande så kunde jag ju inte hålla mig. Tyvärr så var deras waterproof eyeliner pen slut i färgen som jag ville ha Teal men jag hittade en del annat. Jag beställde bland annat två av deras cream eyeliners mörkblå Midnight och Teal Tease

Tre av deras Glossy Gloss Sweet Salmon, Dragon fruit och Wild Watermelon.
Så beställde jag en hel del ögonskuggor, både från deras mineral line och deras studio line och lite annat smått och gott. Rean fortsätter i ca ett dygn till så funderar ni på att beställa så gör det snarast så får ni 50% på hela beställningen. Man uppger bara koden INDEMAND50 i kassan så dras hälften av, dock måste man beställa för minst £30 innan man kan använda koden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!