onsdag 11 juli 2012

Den tog slut!

Denna BB cream köpte jag tillsammans med min Perfect Cover från Missha, denna ska vara extra fuktgivande och inte lika täckande. Den är defenitivt inte lika täckande som PC och om den ger extra fukt kan jag inte direkt säga om jag upplever att den gör.


Däremot så ger den ett mycket mer naturligt resultat än PC och jag har lagt min concealer under denna och så fixerat den med mineralpuder och det har fungerat alldeles utmärkt. Jag gillar faktiskt denna bättre än PC, så är det någon av dom jag kommer köpa igen så får det nog bli denna. Den har däremot lite mindre SPF 20 mot PC 42, men för mig så räcker 20 bra.
Jag har köpt den via Ebay.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!