lördag 7 juli 2012

Mina hundar

Jag tänkte presentera er för ett par killar som utgör en väldigt stor del av mitt liv. Dom heter Phoenix och Tank, Phoenix är Tanks pappa, han är snart sex år och Tank är en liten buse på snart två år. Phoenix är den ljusa och Tank är den svarta. De är av rasen Chineese Crested, kinesisk nakenhund, de har fin stamtavla och allt sånt så de används till avel då och då, dock inte Tank än då han inte är så gammal än. Har ni några frågor om rasen eller mina hundar så är det bara att fråga. Tänkte det kunde vara kul att ha presenterat dom för er.









 Kolla dom plutläpparna



Anledningen till att Tank är med på fler bilder är helt enkelt att han fastnar bättre, enklare att ta bilder på. Phoenix sitter mest still i samma pose.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!