onsdag 11 juli 2012

Den tog slut!

Mina Daily peel pads från MD Formulations har tagit slut! Som jag gillar dessa. Man stryker den fuktiga paden över hela ansiktet och så gnossar man lite extra vid tex näsa, haka och panna, där man brukar ha pormaskar och sköljer sedan bort med vatten. Jag har främst använt dessa på kvällen, så vaknar man med mjukt och lent ansikte. Jag har använt de som en peeling en till två gånger i veckan, man kan ju använda dom varje dag men det har jag inte gjort.


Jag tycker väldigt bra om dessa och kommer köpa dom igen, men jag kommer prova Kerstin Florians variant först tror jag. At Home Peel pads heter dom och har lite högre syrahalt och används på samma sätt som dessa fast 1-3 gånger i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!