fredag 27 juli 2012

Madame Chic Papaya creme

Detta är en kräm som innehåller papaya, därav namnet. Den kommer från Madame Chic och en normalstor flaska på ca 150ml, tror jag att det är, kostar 311:-. Denna som jag har är på 500 ml och kostar 912:-
Detta är utan tvekan den bästa body lotionen jag har provat, no joke! Den är smörjig och skön och går snabbt in i huden utan tillstymmelse till kladdighet. Den doftar svagt av papaya, och det bästa av allt, man är mjuk och len tills nästa gång man duschar och smörjer in sig igen.



Har ni möjlighet så prova denna body lotion jag lovar ni kommer inte att ångra er. Den är ganska dyr men den är dryg och helt fantastisk. Jag har blivit beroede.

1 kommentar:

  1. Det är säkert en väldigt bra creme men alldeles för mycket pengar för mig att lägga på en lotion...

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!