tisdag 21 oktober 2014

CND Vinylux

Här ser ni sex stycken av CND's Vinylux lack, dessa är från den permanenta kollektionen och finns alltså hela tiden. Tre lite mer neutrala och tre med lite mera färg. Det jag provat från Vinylux serien har jag tyckt varit jättebra, bra hållbarhet och lätt lackade. Dock så är det något av de lite starkare färgerna, lila eller rött, som har missfärgat mina naglar en del. Vilket är jättetråkigt, jag har inte dålig kvalitet på mina naglar så de borde inte bli missfärgade. 

Studio White, Lavishly Loved, Romantique, Tropix, Sugar Spice, Gilded Pleasure

Något av lacken ni vill se på?

Some Vinylux polishes from CND. Love these they stay on very well. But have had some trouble with discoloration with the reds and purples though. Which is such a shame. Love these colors though. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!