fredag 17 oktober 2014

Kicks Baked eyeshadow in Rusty Iron

Kicks egna serie med make up utökas, både med bakade rouger, men även med bakade ögonskuggor. Tidigare har jag visat er Sheer Perfection och idag har jag Rusty Iron att visa. Dosan är den samma som till Sheer perfection, rund blank svart plast med genomskinligt lock. 



Skuggan är helt fantastiskt vacker bara att se på, tycker ni inte? Den har en kopprig/guldig nyans blandat med svart/mörkgrått. Helt otroligt vacker. 


Här ovan ser ni skuggan swatchad på bar hud. Den har rikligt med pigment och blir jämn och fin på huden. Det verkar minsann som att Kicks verkligen har lyckats med sina baked produkter. Skuggan blir guldbrun med liten hint av något mörkare, inte svart men inte heller grått. Den har en väldigt intressant färg måste jag säga. Jag kommer att kika närmare på vilka fler nyanser som finns för dessa är riktigt bra. Kostar ca 99 kr styck. 

A new gorgeous eyeshadow from Kicks. Rusty Iron, it's so pretty and the color to me is very interesting. Great pigmentation and aplies like a dream. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!