tisdag 7 oktober 2014

The body shop Beauty must haves höst/vinter 2014

Inför hösten och vintern byter The body shop ut sina must have produkter till sådant som är mer passande för de kallare tiderna. Produkterna är:
Hemp hand protector, en lite tjockare handkräm som återfuktar och skyddar händerna. Doften på denna är lite åt det kryddiga hållet. 130 kr / 100 ml. 
White Must EdT, den ikoniska musk doften med bland annat lilja, jasmin, ylang ylang och vanilj. 225 kr / 30 ml. 
Shea body scrub, en oljebaserad skrubb med shiasmör och sojaolja. Har en nötig doft och avlägsnar skonsamt döda hudceller. 195 kr / 200 ml.
Activist shower gel, en duschkräm för män med doft av träslag och citrus. 145 kr / 200 ml.
Camomille sumptuous cleansing butter, lyxig rengöring som smälter från fast konsistens till olja vid användning. 185 kr / 200 ml.
Drops of youth och all in one bb cream är de två produkter som varit must have hela året oavsett säsong. 

Jag gillar att man inkluderat en produkt för män bland must have produkterna. Några av produkterna har jag provat sedan innan och gillar mycket. Några är helt nya för mig så det ska bli spännande att testa dom med. 
Ska ni prova några av säsongens must haves? Eller har ni några favorit produkter från The body shop som ni kan tipsa om?


This seasons new must have products from The body shop. Some are my favorites. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!