onsdag 1 juli 2015

OPI Push & Pur-pull

Push & Pur-pull släpptes med förra årets Brights kollektion och är ett lila lack. Jag skulle inte kalla det neon direkt men det är väldigt färgstarkt. Finishen på lacket är åt jelly/crelly, jag har tre lager på bilden och det är inte fullt täckande. Det är inget som stör mig dock, men kan vara bra att veta. OPI rekommenderar ju att man har ett vitt lack under för att få färgen att poppa, då blir det också mer täckande om man är ute efter det. Jag gillar det såhär faktiskt, det blir ett djup i färgen och så är det otroligt blankt. Utan överlack så torkar det lite matt så för att få glans så är överlack ett måste. 
Detta gillar jag skarpt. 


OPI Push & put-pull from last years brights collection. A jelly or crelly purple color. Without a top coat it dries matt though so to get the shine you need a top coat. Love the color and the shine that this gets. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!