tisdag 30 juni 2015

Essie sommar 2015 Peach side babe

Sommaren hos Essie går i ljusa färger, lite blått hittar vi också. Kollektionen har inspirerats av långa fartfyllda dagar. Som vanligt lyfter man ett av lacken ur kollektionen, denna gång är det persikofärgade Peach side babe



Peach side babe, Private weekend, Chillato, Sunset sneaks, Salt water happy, Pret-a-surfer

Av de sex lacken så är det bara ett som innehåller skimmer, vita Private weekend som innehåller fint diskret skimmer. Resten har kräm finish. Jag har inte hunnit lacka med dom än men jag är väldigt pepp på dessa. Mina förhandsfavoriter är Peach side babe, Private weekend och Sunset sneaks. Lacken ska finnas ute i butik nu och kostar ca 129 kr styck. 
Är det något ni tänker spana in? 

Essie's summer collection for 2015 Peach side babe. Love these colors. My favourites are Peach side babe, Private weekend and Sunset sneaks. Do you have any fave from the collection? 


2 kommentarer:

  1. Tycker dom är fina allihop men den ljusa limefärgade och den mörkaste blå ser fina ut!

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken på det vita - lite annorlunda (= kul)
    Visa gärna om du lackar :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!