torsdag 11 juni 2015

The Body Shop Vitamin E

Vitamin E serien hos The Body Shop firar 30 år i år. För att fira har man pimpat förpackningarna med union jack flaggan. Jag tycker de är väldigt fina. 
Man lanserar även en ny produkt, Eyes cube, som är som en svalkande ögonkräm i stiftform. Den kommer att ingå i det permanenta sortimentet så den kommer att bli kvar. 
Jag har provat den ett tag och jag tycker inte att den återfuktar tillräckligt så jag följer alltid upp med en vanlig ögonkräm. Däremot så tycker jag den är fantastiskt skön och sval så jag använder den gärna särskilt på morgonen. 
Den klassiska vitamin e dagkrämen kommer att finnas i en dubbelt så stor burk på 100 ml under tiden special förpackningarna finns ute. Så om man gillar den så kan man passa på. De har ändrat lite lite på doften på den krämen, inget som jag faktiskt kände av. Har dock inte jämfört dom med varandra direkt heller så gör jag det kanske jag märker skillnad. 

Jag gillar Vitamin E serien sen innan så jag tycker det är kul att de uppmärksammar den lite mer. Jag har många favoriter från den serien bland annat face misten, ansiktsoljan, masken och dagkrämen. 

Har ni någon favorit från serien? 


The body shop is celebrating their vitamin e range 30th birthday this year so they've done a special packaging for the big event. They all have a union jack flag on them. I think they look super pretty. And the vitamin e moisture cream comes in a jar with 100 ml in it. How great? I have many favorites from this range the face mist, the cream, the face mask, the facial oil and some more that i can't think of right now. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!