tisdag 16 juni 2015

OPI Brights collection 2015

Årets brights kollektion från OPI består av sex nya lack och tre av neonlacken från förra årets brights. 
Jag köpte fyra stycken av de nya lacken, jag har redan alla från förra årets kollektion och det var dessa som lockade mig. 

De går i rosa och blå toner i år, de är inga neoner men de är färgstarka. 

My car has navy-gation, I sea you wear OPI, Can't hear myself pink!, The berry thought of you. 

These are my pics from this years brights collection. I chose four of the new colors, I already have all of the colors from last years collection so I didn't need the relaunches from that. I really like these colors they feels so summery. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!