söndag 7 juni 2015

IsaDora Belle Beige

Hösten 2014 hette IsaDora's kollektion Coffee & Poetry, det var en hel del produkter från den kollektionen jag ville ha. Jag skaffade några av dom och en av de jag skaffade var lacket Belle Beige. Jag tycker det är en jättesnygg neutral nyans. Det senaste har det varit den jag valt när jag vill ha nude-naglar. Lacket är dessutom enkelt att lacka med och täcker med två lager. 
Verkligen ett toppenlack, funderar på att skaffa en back up. Det finns fortfarande på en del webshoppar. 


So in love with this nude polish from IsaDora, Belle Beige. It's such a perfect nude color. Covers in two coats and aplies even. Thinking about getting a back up of this one. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!