tisdag 23 juni 2015

Depend 7 day Flying Piñata

I Depends 7 day sommarkollektion hittar vi färgstarka Flying piñata. Det är ett rosa lack med blått skimmer. Alltså jag gillar det här lacket så himla mycket. Det är galet snyggt. Lite av min egna nagel lyser igenom efter två lager men det gör mig inget. Det känns så somrigt och fräscht, säkert superfint om man har lite färg på händerna, vilket jag inte fått än. Priset på lacket är dessutom väldigt bra, 39 kr. Tilläggas skall att man bör använda tillhörande bas och överlack till serien för bästa hållbarhet. 
Har inget alls att klaga på detta, det var enkelt att lacka med och få jämna kanter. 
Två tummar upp från mig alltså. 


Flying piñata is part of Depend's summer collection in their 7 day range. I have nothing bad to say about this polish at all. I love everything about this polish, it applies even and smooth, the color is amazing. I can see a little of my nail through it but that's nothing that bothers me. This is two coats. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!