torsdag 4 juni 2015

Bortglömda godingar

Jag har ganska mycket smink, mer än jag egentligen hinner använda. Men vem bryr sig om det? Det är ju min hobby :) 
Det händer ju ibland att man liksom glömmer bort vad man har i lådorna. Jag gick igenom lite bilder då jag lägger över allt på en My cloud. Så såg jag dessa bilder och kom på att jag hade dom. 
Måste plocka fram dom. 

Det är två paletter med ögonskuggor från Sleek. En med neutrala färger och en färgglad. 

Har ni också saker ni glömt av och blir glada när ni hittar dom igen? 





Forgot that I had these lovely palettes from Sleek. Need to bust them out again soon. 

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul när man hittar bortglömda grejer!
    Vad heter den översta paletten? Den är jättefin!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger! Ibland är det verkligen guld att shoppa runt i de egna gömmorna :)

    SvaraRadera

Skriv gärna något snällt här, det gör min dag! =)
Jag svarar på kommentarer här i fortsättningen då det blir lättare för alla att hänga med i vad som sägs här då!